archiwum

okruchy pamięci
(tu przenoszę archiwalne posty z mojego bloga na Onecie)

sobota, 28 lipca 2012

26 września 2006

w sieci blogów?

Reader's Digest (sierpień 2006) Zuzanna Csató "W sieci blogów"

"Dzień 1
Mam wrażenie, że wszyscy blogują (...)

Dzień 2
(...) blogi narodziły się ponad 10 lat temu (...) Technorati - glogalny katalog blogów - twierdzi, że na świecie (lipiec 2006) istnieją 44 miliony blogów i co sekundę powstaje nowy. (...)
Dzień 14

(...) Miriam z USA pisze najlepszego bloga roku 2005 w kategorii Całkiem Kobiece. Tka swój pamiętnik (miria.blog.onet.pl) "Pokonać raka" mistrzowsko. Walka z chorobą to osnowa, w którą wplata setki wątków - rodzinne plotki, złość na polityków czy szok, którego doznała na swej ukochanej i zdewastowanej plaży (...)"

I znów o NASZYCH piszą :) 

(Siostra mi nadała temat, bo ja jak zwykle gdy przyszedł Przegląd, pyrgnęłam go gdzieś i dopiero dziś odszukałam na wieść, że temat blogowy porusza.)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz