archiwum

okruchy pamięci
(tu przenoszę archiwalne posty z mojego bloga na Onecie)

niedziela, 8 lipca 2012

12 sierpnia 2006

Sytuacja jest poważna ... gdy władca śmieszy błazna

Polskie panie domu nie chcą dłużej pracować za darmo. Ich atutem w walce o pensję są dane GUS, który wreszcie policzył, ile warta jest ich praca. Według GUS utrzymanie domu warte jest 192,64 zł. Przygotowanie posiłków - 621,69 zł. Pranie i prasowanie - 84,30 zł. Opieka nad dziećmi - 306,51 zł. Razem: 1205,14 zł. Drogie panie, pozostaje jedynie co miesiąc wystawiać mężowi fakturę i w razie niepłacenia, doliczać karne odsetki, zaleca "Gazeta Poznańska". (znalezione na Onecie)

Są komentarze? Są! 
Pierwszy już zwala z nóg:
"Co mam zrobić z żoną? Od dnia ślubu nie pracowała. Zajmowała się dziećmi tzn. coś tam gotowała (im, nie mnie), ja chodziłem na spacery, zakupy, za moje pieniądze kupiliśmy mieszkanie, samochód , wszystko. I mam teraz płacić temu darmozjadowi?"
Z mojej strony ... NO COMMENT!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz