archiwum

okruchy pamięci
(tu przenoszę archiwalne posty z mojego bloga na Onecie)

sobota, 28 lipca 2012

05 listopada 2006

dziękuję :)))

 
(dopisane 6/11)
Wolne dni minęły szybko, zbyt szybko. Tak to bywa, gdy upływają na miłych spotkaniach. W piątek wpadłam na pogaduchy do naszej blogowej Asi, wieczorem przyjaciele rozbawili mnie zabawnymi upominkami. W sobotni ranek wypiłam kawę w rodzinnym gronie, a wieczór spędziłam zaśmiewając się (jak dawno nie) w towarzystwie Masz, Paczusi, GabiGabi i Palącego. Imprezowanie zakończyłam niedzielnym obiadem ze znajomą w ikejowskiej knajpce. W międzyczasie odbierałam od Was piękne życzenia, za które jeszcze raz serdecznie dziękuję. No, ale wszystko co dobre szybko się kończy. Zostają uśmiechnięte wspomnienia. A teraz pora wracać do pracy. Miłego tygodnia :)   
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz