archiwum

okruchy pamięci
(tu przenoszę archiwalne posty z mojego bloga na Onecie)

sobota, 28 lipca 2012

2 grudnia 2006

tak niewiele i tak wiele ...

 
Tak niewiele i tak wiele dzieli nas
Tak nam blisko, a daleko jak do gwiazd
Wciąż fałszywy śpiewa chór
Coraz większy rośnie mur
Gdy z rozumem nasze serca wiodą spór
Nawet gdy ktoś przy swej prawdzie zostać chce
Czemu pięknie nie umiemy różnić się
Słowa ranią raz po raz
Myśli ciążą niby głaz
Tak niewiele i tak wiele dzieli nas...
(...)"

(Błękitna arka - muzyka Romuald Lipko i Krzysztof Cugowski, tekst Andrzej Mogielnicki)

I znów znalazłam w piosenkach Budki Suflera słowa, które mówią za mnie.
Żegnam nimi tych, co mnie skreślili.
Dla tych, co zechcą tu dalej bywać postaram się żeby następny post był barwniejszy i mniej poetycki. Chociaż może nie za szybko, bo zaczyna mi się czas zleceń.
Ale w wolnej chwili na blogi będę zaglądać. To się chyba już nałóg nazywa?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz