archiwum

okruchy pamięci
(tu przenoszę archiwalne posty z mojego bloga na Onecie)

niedziela, 8 lipca 2012

19 sierpnia 2006

może nagroda za cierpliwość?

 Friends  to serial komediowy o sześciorgu przyjaciołach, którzy mieszkają w Nowym Yorku na Manhattanie. Multum przezabawnych dialogów i sytuacji z udziałem głównych bohaterów doprowadziło ten serial do totalnego sukcesu.

Tyle tytułem wprowadzenia. Moje dzieci z różnych źródeł zdobyły wszystkie 10 serii, każda po 23-24 odcinki, każdy trwający ok. 20 min. Wszystkie w oryginale! Od kilku tygodniu w naszym domu poza śmiechem oglądających słychać wyłącznie charakterystyczną muzykę jako przerywnik i rechotanie „widowni” w tle. Oraz dialogi Przyjaciół. Wyłącznie po angielsku! Prawie co wieczór (jeżeli córka jest w domu) usypiam przy takiej „kołysance” dobiegającej zza ściany. Może któregoś ranka obudzę się ze świetną znajomością angielskiego? Przez osłuchanie? Ostatecznie, jakaś nagroda od losu mi się należy ... za cierpliwość.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz