archiwum

okruchy pamięci
(tu przenoszę archiwalne posty z mojego bloga na Onecie)

wtorek, 7 sierpnia 2012

23 marca 2009

Wiosenna pieśń radości :)

Idzie sobie wiosna,
słychać świergot ptaka,
ładna to piosenka
tylko głupia taka

Już przyleciał bocian
i w kałuży dłubie,
mi to nie przeszkadza,
dalej będzie głupiej.

      A aaaaa już jest wiosna
      A aaaaa dłuższe dnie
      A aaaaa kwiaty rosną
      A aaaaa głupie, nie?

Słońce raźniej świeci
dym się w polu snuje
- zupełnie bez sensu,
ale się rymuje.

Budzi się przyroda,
już zielono wszędzie,
bać się nie ma czego -
znowu refren będzie:

      A aaaaa już jest wiosna...

Rozmarzają rzeki,
płynie kra do morza
- zwrotka nie najgorsza,
tylko rymu nie ma.

Drzewa mają pączki,
w jajkach są pisklęta,
przyroda jak zwrotka
- niedorozwinięta!

      A aaaaa już jest wiosna...

Wiosna jest po zimie
w myśl ludowych przysłów,
ja już nie mam zdrowia
do tych idiotyzmów.

Kończy się piosenka,
śniegu nie ma prawie.
Pisać głupie teksty
nawet ja potrafię!

      A aa...


Kabaret Potem (klik)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz