archiwum

okruchy pamięci
(tu przenoszę archiwalne posty z mojego bloga na Onecie)

wtorek, 7 sierpnia 2012

13 stycznia 2010

a co, mam ...

Ktoś niedawno powiedział: "ty nie prowadzisz bloga, ty po prostu go masz". To prawda. Nie umiem już pisać, pewnie nigdy nie umiałam. Jeszcze mam bloga żeby być z Wami, to najważniejszy, a w zasadzie jedyny powód tego "mania". W ostatnim czasie mój blog robi za książkę życzeń i zażaleń, a częściej za tablicę ogłoszeń!
Kontynuujmy więc ;)
Anne-Marie wielu z Was znało, Paczuchę wciąż wielu zna.
Obie wystartowały w konkursie na blog roku. Żeby miały szansę dostać się do czołówki ocenianej przez jury musimy słać smsy. Regulamin zezwala z jednego numeru telefonu oddać po jednym głosie na wybrane blogi, wysłałam już więc na obie panie. I Was zachęcam. Zajrzyjcie na te blogi, jeśli uznacie, że warto to zagłosujcie. Koszt jednego smsa to 1,22 zł.
*
PACZUCHA
http://paczucha.blog.onet.pl/
Ten blog bierze udział w konkursie
Blog Roku 2009 w kategorii Blogi literackie
Chcesz zagłosować? Wyślij sms o treści
G00686
na numer 7144

*
ANNE-MARIE czyli KLAUDIA MAKSA
czyli
http://czarownica.w-spodnicy.pl/
Ten blog bierze udział w konkursie
Blog Roku 2009 w kategorii Moje zainteresowania i pasje (blogi tematyczne)
Chcesz zagłosować? Wyślij sms o treści
H00813
na numer 7144

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz