archiwum

okruchy pamięci
(tu przenoszę archiwalne posty z mojego bloga na Onecie)

wtorek, 7 sierpnia 2012

1 października 2009

ONI są z nami ...

*
...
Choć prawda jest taka
Że dla nich na zawsze
Stanęły słoneczne zegary
To ciągle są obok
By w tym co robimy
Dodawać nam siły i wiary
Oni są z nami
Niepokonani przez czas
W każdym oddechu
Życia pośpiechu są w nas
Na żądanie
Świat nie stanie ale ty
Możesz tylko
Do spotkania liczyć dni
Oni są z nami
Niepokonani przez czas
W każdym oddechu

Życia pośpiechu są w nas
...
(Golec uOrkiestra)
Zawsze, gdy myślę o najbliższych, którzy nas opuścili - o Matusi, o Teściowej i Teściu - w duszy mi gra ta piosenka. I wiecie, ja w to wierzę, może dlatego łatwiej mi się pogodzić ze stratą? Bo tak naprawdę to ja Ich tak do końca nie utraciłam, Oni są ze mną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz