archiwum

okruchy pamięci
(tu przenoszę archiwalne posty z mojego bloga na Onecie)

niedziela, 3 czerwca 2012

12 kwietnia 2006

wiązanki okolicznościowe ...
wrrr

Jestem niespotykanie spokojny człowiek. Kto mnie zna, ten wie. Bardzo rzadko "wychodzę z siebie". Bardzo rzadko używam "mocniejszych" słów. Wczoraj właśnie było to "rzadko"! Dzieci chyba w swoim całym życiu nie usłyszały w moim wykonaniu takich wiązanek co wczoraj. Nie, nie do nich adresowane były! Do komputera! 
  
Do nowej, podobno lepszej karty grafiki ściągnęłam z głównej strony Nvidia sterowniki, podobno najnowsze i uniwersalne. Podobno. Sprawdzić nie mogę, bo nie chcą "sterować". Próbowałam kilkakrotnie, na różne sposoby, zero reakcji, a raczej reakcja jest, ale nie oczekiwana. Obraz mam w 16 kolorach w koszmarnej rozdzielczości. Wszystko rozmazane i wyolbrzymione. Odpuściłam dobrze po północy. Dziś dalsze próby, siostra "posiłki" przysłać obiecała bo czas goni - zlecenia leżą. I tyle mojego, co sobie z Wami z pracy pogadam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz