archiwum

okruchy pamięci
(tu przenoszę archiwalne posty z mojego bloga na Onecie)

wtorek, 29 maja 2012

13 listopada 2005

Czekające maile

Czekam, aż wybije godzina duchów. Dwa maile czekają na wysłanie. Ale nie dziś, muszą mieć datę 14 listopada. Czekam więc na nowy dzień, na godzinę 0,01 ;)

Maile.
Jeden to życzenia z okazji urodzin dziś już, o dzień wcześniej świętowanych w Zabrzu. Dostaję od dzieci mmsowy raport zdjęciowy z imprezy. Jutro kończy lata żona mojego męża (byłego) ;) Jest moją rówieśnicą. Naprawdę dobrze jej życzę, stąd oczekujący mail.  
Drugi obiecałam wysłać w imieniu córki. Odpowiedzi na pytania postawione w miesięczniku Film. Mało jest wiadomości ze świata filmu (nie mówię tu o plotkach z życia gwiazd), których by nie znała. Mało wchodzi na ekrany filmów, których by nie oglądała. Stwierdziła więc, że może swoją wiedzę wykorzystać z pożytkiem dla siebie. Stąd ten mail. Zależy jej, żeby być w pierwszej dziesiątce odpowiadających, wtedy powiększy swoją kolekcję filmów na dvd o dwie nowości. Obiecałam, że wyślę w porę. 
Więc czekam. I ziewam.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz