archiwum

okruchy pamięci
(tu przenoszę archiwalne posty z mojego bloga na Onecie)

wtorek, 29 maja 2012

09 grudnia 2005

Dziś MaSz urodziny :)

"Dziś są Twoje urodziny  
Mimo złej pamięci wiem.
Wybacz, że nie śpiewam "Sto lat" ale cóż,
Z moim głosem lepiej nie :-)
 
                                          Dziś są twoje urodziny,
                                          Taki ważny zwykły dzień.
                                          Może pomilczymy parę chwil
                                          O tym, że nam nie jest źle (...)"

Ponieważ nie potrafię pięknie mówić, podpisuję się całym sercem pod życzeniami zdolniejszych ode mnie.

"Życzę Ci piękna ciszy, glorii światła słonecznego, tajemnicy ciemności, siły płomienia, potęgi wody, słodyczy powietrza, subtelnej siły ziemi i ... miłości, która leży u korzeni wszystkich rzeczy. Życzę Ci zachwytu życiem. Życzę Ci wszystkiego dobrego – szczególnie daru nie oglądania się za siebie. Wyciągaj wnioski ze swoich smutków i błędów, a potem idź dalej. A najbardziej życzę Ci odwagi. Ona najczęściej wystarcza."  (Pam Brown)

* życzenia  w odcieniu róż, których nie udało mi się tu przenieść
** wirtualna MaSz jest moją realną siostrą, dzięki niej trafiłam na blogi
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz