archiwum

okruchy pamięci
(tu przenoszę archiwalne posty z mojego bloga na Onecie)

niedziela, 28 października 2012

15 maja 2011

herbatka u tatka ...

ale tatko zaspał!
 
jego strata! ;)

Jak widać na załączonym obrazku Zuzka rośnie i starzeje się w zastraszającym tempie, za chwilę dwa lata kończy! Szybko i chętnie się uczy, pięknie sama je, jest bardzo towarzyska. Jest też bardzo ruchliwa, wykończyła więc kondycyjnie nianię. W związku z tym przedszkole już czeka, a czas pokaże czy to falstartem się nie skończy. Oby nie!

Jak widać, słychać i czuć babcia (ja) jest zakochana we wnusi, która jest dzieckiem najpiękniejszym (jakże by inaczej!), najmądrzejszym (bezdyskusyjnie!) oraz najgrzeczniejszym (hmm?). 
 
Trzeba też przyznać, że mam szmergla fotograficznego, czym zaraziłam rodziców tego naszego Cuda wciąż i wciąż upominając się o nowe zdjęcia i filmy z Zuzką w roli głównej. Trochę mi ich podsyłają, choć nie wszystkie. Ostatnio zrobiłam z nimi porządek archiwizując na zewnętrznym dysku.
I policzyłam. I zdziwiłam się.
Ciut!
 
Kto zgadnie, ile tego się u mnie uzbierało przez rok i 10 m-cy??

(odpowiedź była w komentarzach - blisko 7600!) 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz